niedziela, 23 kwietnia 2017

Częstochowa 2017

Dzisiaj kilka zdjęć z Częstochowy, byłam tam przy okazji corocznych festiwalów Hosanna. 
Miasto dość specyficzne, cieszę się, że inni podzielają moją opinię na temat tego miasta. Do najpiękniejszych nie należy, mam wrażenie, że bieda uderza tam z każdej strony. Albo raczej niedofinansowanie. Przykładem jest gimnazjum nr. 9 w Częstochowie w którym niektórzy od nas nocowali. Nigdy nie widziałam tak zaniedbanej szkoły... Tak szarej i niszczejącej. A toalety na ostatnim piętrze do dziś śnią mi się po nocach. Podobno nie ma wcale bardzo złej opinii (?), więc stan techniczny musi wynikać z braku funduszy. Dookoła nie ma ŻADNEJ zieleni! A szkoda, bo na placu przed szkołą jest wydzielone miejsce, w którym aż prosi się o jakąś rabatę i kilka ławek... No cóż, odzywa się we mnie architekt krajobrazu z czasów technikum! :)


Reszta zdjęć nie jest już z samej Częstochowy, ale z Olsztyna. Podziwialiśmy tam Jurę Krakowsko-Częstochowską. Widok przepiękny! Brakuje mi tego w płaskim Szczecinie... Zresztą pooglądajcie sobie i sami zdecydujcie, czy warto się wybrać... :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz